Trött flicka.

jag är jätte trött och börjar få jätte ont i halsen :S usch jag orkar inte bli sjuk. Blev övertid på jobbet iaf idag, skulle först inte alla sen så tänkte jag iaf till fem sen blev det 6. Nu vill jag bara sova och ska fan göra det eller först film och lite chips och sen sova! Jag vill bara åka för då blir jag ledig och behöver inte jobba på adlibris på ett tag :P hehe. Har börjat drömma mardrömmar om australien :S skit konstigt, i varje dröm så missar vi flyget till sydney från london :S har börjat må jätte dåligt över det för vi kommer säkert göra det bara för det nu... aja ska också börja göra en lista över det jag ska ta med mig och vad som ska inhandlas :P äkta mig att göra det dagen innan vi åker som till rhodos, det ända som skiljer sig nu är att vi inte kommer hem förrän 3 månader så måste väl köpa det som jag glömmer där nere :) vill bara åka iväg, börjar fan bli förkallt nu :P hehe. Nu blir det Letters to Juliet :)


13.


/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0