Shulululu

Hej alla glada!
Jag är skit trött och vi ska ut om en timme. Har inte börjat fixat mig och niki ligger och sover, brukar vara jag som sover men nu är det niki. Vet inte varför jag vill sova så länge men det är ju skönt :P Idag har vi varit på gallerian som inte ligger så långt här ifrån :) ville inte kolla allt för mycket för Callum (killen som vi bor hos) stod och vänta och vi kände oss taskiga om vi kollade allt för länge, så vi kollade typ inte alls istället :P köpte iaf ett linne som jag har kollat på förut (mer mot stan). as chill :) Niki köpte sig ett par converse, som jag också borde göra men får göra det sen orkar inte nu. Sen så åkte vi hem hit igen och satte oss ute i solen, mm varmt och skönt :) Vi ska antagligen festa hela helgen så vi får se när jag hinner skriva igen, sen måste vi också planera hur vi ska åka och när vi ska åka upp mot barriär reven :D
Nu vaknade niki, så nu ska jag fixa mig! PARTY :)
/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0