officiellt,

Ja nu har jag officiellt börja packa! :D när jag tog det första plagget så insåg jag verkligen att vi snart ska åka, liksom vad är det fem dagar? shit nyss var det ett halvår och oklart när vi skulle åka men nu kan man säga på söndag, blev chockad när jag sa förra veckan -nästa söndag men nu kan jag säga på söndag. kan typ inte fatta det men vi åker i 3 månader och inte i 3 veckor :P så måste tänka noga vad som kan vara kvar hemma och som måste med, för jag kommer väl antagligen handla saker därnere :) oihihi :D känns som jag har lagt fram allt jag vill ha med mig och insåg att det var inte mycket :O haha har jag inte mer än så där så dör jag :S hoppas saker är i tvätten för det där va pinsamt lite kläder :P
Jobbet har gått bra idag och igår, var dock super trött imorse och igår morse men det är kanske var för att det var helg och jag går och lägger mig lite senare en vanligt eftersom jag fixar med grejer på dator :P Rummet ser lite finare ut men det blev ju lite fulare när jag började packa men det får gå :)
igår så blev det åter igen ingen träning för min del eftersom jag åkte istället till mig bror och hans tjej som fyllde år igår :) trevligt att får umgås lite med dom även om fler var där men också trevligare att säga hejdå face to face än på telefon :P det är ju trots allt min bror :) får se om syrran kommer hem eller om hon kommer till arlanda på söndag för vi sa ju inte precis hejdå förra söndagen :P
nej nu ska jag ta och vila lite :)
5.

/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0