Nacke!

Käkade precis en pizza bit, ganska stor bit också :S shit jag är verkligen ett fetto! :O kolla jag är det för att ¨jag käkade en helt pringles burk igår på ca 20 minuter säkert och sen idag har jag käkat choklad, chips, donken och nu precis en pizza utan att må dåligt över det! haha skön jag är... not. Aja gott är det, kommer säkert få ångra det en vacker dag men då får jag ångra det den dag istället för att ha ångest nu :P hehe. Aja jag älskar den här dagen! den började fan "bra", fast egentligen borde jag vara i chock och grina och så men det är jag inte och jag garvade bara. oj kanske ska berätta vad som hände imorse, jo vi åkte till jobbet som vanligt, klockan var säkert 06.31 och så börjar bilen låta inte så långt innan morgongåva, karro kör lite fortare och kollar lite blabla och sen så helt galet så sprängs däcket! det börjar ryka och lukta as mycket! Sara kom ut först och säger: oj du hela däcket är trasigt. och jaa helt trasigt var det :S vi hade ju tur som höll oss kvar på vägen och på rätt sida :) så är typ glad för det och garvar bara åt saken nu. Vi hade det kul i bilen i väntan på bärgningsgubben som det tog ca 50 minuter för honom att komma och sen så 2 minuter fixar han hjulet och drar, ja det där kunde man ha gjort själv ju :P en timme och en kvart senare tar vi oss till jobbet och dagen har gått fort och nu sitter jag här efter en bra match av oss, 1-4 vann vi med :) ska kolla lite på fotbollen som är på tv och sen fixa lite med saras nya ipod :)

nästa söndag.


(just ja min rubrik, jag har as ont i nacken! :O orkar inte..)

/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0