magic fingers.

just nu sitter jag och käkar äggröra (Y) är as hungrig och jobbade ju inte över så ingen mat är klar här hemma så fick göra äggröra :) Jobbet var roligt, eller eftermiddagen var roligt eftersom jag har en trevlig arbetskamrat som gör att man garvar och att tiden går fort :D haha sjuktaste igår var om magic fingers som jag inte kan tala om här för då kommer det blir för personligt för den människan! haha. När jag kom hem så tog jag ur disken, länge sen :P och sen städade jag upp lite på mitt rum men sen orkade jag inge mer så det ser lite halv stökigt ut men bättre det eller? Ikväll blir det bara att ta det lugnt och så ska jag ta mig ett bad och försöka kolla på en film :) Sen är det jobb imorgon igen.. men inte långt kvar till vi åker! :D


19.

/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0