Great!

Redan söndag igen :O veckorna går så sjukt fort och ja nu är det bara en vecka kvar tills jag och niki drar till australien! :D fy fan va nice det kommer bli, har dock hört att det är storm där nere men det blir väl bättre :P börjar faktiskt att bli lite små nervös eftersom vi ska vara borta så länge :P hehe.

Helgen har varit underbart bra! Har varit ute men min älskade vänner och det var mycket roligt :D sen igår var jag men min favorit frida och kollade på vampire diaries, och om det var braa! dog! haha och sen kollade vi på en film också :) båda var så trötta efter det och fudd skulle jobba så vi sa godnatt och jag somnade typ direkt när  jag la mig igen :P

Dagen kommer bestå av att åka till västerås och köpa en kamera :) hoppas den vattensäkra (Y) sen så ska jag hem och städa och lägga ner mer tvätt :P måste hinna med så mycket känns det som.. måste hinna träffa en människa som jag inte har nämnt här på länge och inte sett få evigheter känns det som.. aja måste också börja kolla vad jag vill ha med mig :P Mamma har köpt en ny resväska åt mig (Y) så nu ska det packas!

Ska duscha nu och sen bär det väl av mot västerås :)

/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0