Dricka kl 15.00

Helt sjukt, eller rättare sagt vi är sjuka. Jag skrev ju igår att vi kollade på film med några killar, helt plötsligt så får dom för sig att vi sak börja dricka, haha eller egentligen var det att nuala och hennes kompisar skulle ut och käka och sen ut, och då fick killarna flipp och så började vi dricka :P haha runt fem så skulle jag niki och nuala till JD's och jag och niki var ju typ fulla, lite pinsamt men det gick bra. Vi behövde bara skriva våra mobil nummer och namn och när vi kunde jobba. fast vi behövde licens för att servera sprit så vi ska försöka skaffa det så fort som möjligt :) Ja mer om igår, vi kollade på film drack och kollade på när killarna spelade fifa :P hehe. Det var chill, det var jag niki sen ben, davve, tim och callum :) jag somnade ibland och sen runt 2 så drog dom och jag drog in på vårt rum och somnade direkt. idag skulle vi åkt till bondi men det blev inte så eftersom vi sov till 12 :P men det var väl lite tur också att vi inte åkte eftersom dom säger att det är kallt ute :P Vet inte vad som händer inte men det blir iaf att ta det lungt. Längtar tills i helgen för vi ska ut och nu känner man några lite mer än förra gången :P aja nu ska jag fortsätta kolla på filmen och ta en till macka :)
/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0