Dålig..

Ja det är dåligt av mig att jag inte uppdaterar men orkar inte och hinner  typ inte heller och vet inte vad jag ska skriva heller :P Fredag gick vi ut som jag kanske sa sen så gick vi ut själva ja och niki och igår gick vi ut med grabbarna :) gick hem tidigt igår men det var skönt och chill :D i likelike! Hörde också att fudd min har skaffat kille, glad för hennes skull men när kommer min prins? aldrig. Niki skaffade ragg i lördags förresten!!!! haha pusspusspuss. Sen skrev dom dagen efter också :)Men nu har hon dissat han :P de roliga är att han är polis här i cronulla! haahah. nej nu ska jag gå tillbaka och umgås med killarna och niki :)
ska lägga upp bilder sen :)
/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0