Bilder,

orkar inte lägga upp bilderna här , så nu har jag lagt upp lite på facebook och så har jag också lagt upp bilder på min webbpicasa :)
så här är länken: http://picasaweb.google.se/piillyy/Aussie?authkey=Gv1sRgCJGqtsCn3v7pRg&feat=directlink

Idag gick jag upp lite senare än igår, var inte skit trött men det kändes bra att ligga där, så niki gick upp tidigare än mig som vanligt :P dock så kom hon tillbaka rätt så fort, det var tydligen inte lika fint väder idag så vi satt vid våra datorer hela morgonen och jag sitter här fortfarande :P niki sitter med killarna och kollar på någon film, ska väl gå dit och kolla snart men det är så jävla kallt (sitter med mjukis  byxor och tröja och strumpor :O) haha niki fryser också :P men nej nu ska jag vara lite social :)
/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0