Awesome!

Det tråkiga med helgen är att den går så jäkla snabbt! Jag har hunnit men mycket så den kändes lång! :D vi kan ju börja med fredags då jag åkte till stockholm. På tåget så satt jag och lyssna på musik och käka det bästa jag vet just nu nikitas kladdkaka! kan inte fatta hur den där kvinnan lyckades, men det var underbar! Sparade dock en bit till senare ;) hihi. När jag kom fram så gick jag ner på stan och spenderade typ upp hela min lön på en timme :O shit galet. Blev smink, smyken och kläder. Hann inte med att köpa skor eftersom syrran ringde och sa att jag skulle åka till ropsten :P Aja väl i ropsten så sitter mirna i felix bil eftersom hon har fått körkort! :D åkte sedan till willy's och efter det hem till mirna och felix. Runt halv 10 kom mariam och då fixade vi oss, drack och chillade :D runt tolv så åkte vi ner på stan där vi letade toalett :P haha har fan aldrig varit så där jävla kissnödig i hela mitt liv, läskigt! haha. Kommer inte ens ihåg vart vi var ute men kul var det! :D var också tjugo så vi hade tur som kom in :D blev bjudna hem till några killar och där chillade vi ett tag.. haha till halv 5 :P han hade fet lägenhet, vill ha den! kom hem runt 5 tror jag och sen så somnade mirna men inte jag och mariam vi satt uppe och kollade på tv och käkade cheerios och chips :) somnade väl runt 6 tror jag och vakna runt halv 10 och sen runt 11 då mirna drog ut och gick i timmar :P haha lördagen bestod av att softa och sen ner på stan där mariam skulle hem ochs en åkte jag och mirna hem till henne igen och kollade på massa filmer, dock så sov jag typ hela tiden :P idag så har vi varit och zorbat, aas kul! dock fick man lite ont i nacken men vafan skit kul! :D hahah nu är jag hemma och är skit trött och imorgon är det jobb som vanligt.

2 weeks.


/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0