50min

Ja om ca 50 minuter beger vi oss av mot arlanda, ja ni kanske tycker det är lite tidigt men vi ska käka och så med mamma pappa urban och kanske mirna :) jag hoppas typ inte att dom börjar gråta för jag kommer nog inte gråta så det kommer kännas obehagligt :P men men vi kommer ju snart hem igen, hehe. Känns som det var hur länge sen som helt vi bestämde att vi skulle åka och nu är den dagen här, vi kommer dock fram på tisdag morgon men aja vi hinner nog med det vi vill, hoppas jag :) planet går 15.40 och vi kommer få stanna i london i ca 4 timmar tror jag det var :P jag är mer taggad en nervös nu för jag vet att allt kommer gå bra :) hörde nyss också att vi hade pool men är inte säker på om det är sant men det skulle vara nice ;) hihi aja nu ska jag stänga min resväska (Y) äntligen klar!
5h.
/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0