1-1.



Chris Kaeser Ft. David Guetta - Who's In The House (Chuckie F*** Me I'm Famous Remix)

Nu har jag varit och spelat match, garva mig typ igenom den :P borde ha varit seriös men jag var alldelse för trött för det. Det blev till slut ett-ett, och då menar jag till slut för dom gjort sitt mål sista sekunden :O fy fan va vi garva men men så är det, en stor eloge till tova(deras målvakt) som gjorde allt typ :) jag får se hur öm jag är imorgon för jag fick några smällar av na!

Mamma och nikis pappa snackar om att vi ska försöka hitta ett "fotbollslag" i sydney.. skulle vara kul och måste ändå träna när vi är därnere för det händer ju att jag käkar lite väl mycket chips när jag är utomlands och 3 månader med chips hela tiden går ju inte alls. en/två veckor som på rhodos går men nää inte 3 månader.

Mariam den lilla skiten svarar inte i telefonen så kan inte snacka om morgondagen, och vi ska ju till stockholm men vet inte när och hur än och det skulle ju vara trevligt att veta det :P aja nu ska jag kolla på Grown Ups  :)

/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0