Soho,

Vaknade runt 3 idag... kom hem runt halv 5 i natt. Gårdagen var awesoooome! fy fan vad bra musik det var igår på soho! kan ju börja med att säga att vi var helt döda igår så runt kvar i 8 så vaknade vi upp efter att ha somnat efter en film och tänkte, skulle inte vi ut med ben och dom idag? hm? så jag gick in på facebook och kollade om någon var inne, ingen var det så jag chillade bara sen så skrev ben och frågade om vi var klara :O fick panik så vi började fixa oss direkt, ganska snabba var vi ändå :D aja drog till northies och sen till soho :D fett bra kväll måste jag säga! :D haha så idag har vi varit helt döda och nu väntar vi på maten som dom har hållit på med sen vi vaknade och klockan är liksom 8 nu :P och hörrni jag har börjat gilla sushi , vi käkade det idag och jag vill bara gå och handla meeer! :D får bli två imorgon ;) hehe aja hej

i lördags.

i går.

 

/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0