Goon,

Sitter och dricker GOOON, haha! Goon är australiensiskt slang för billigt vin :) det är gott och här blandar man det med juice :P det kanske låter äckligt men det är billigt som sagt och gott :) dom här senaste dagarna har innehållit hm chill och party :P vi har sovit halva dagarna och sen festat på kvällen, sjukt men sant :P hehe. I trosdags drog vi in till town hall, där vi kollade runt lite i affärer :) köpte mig ett par byxor (jeans leggings) och niki köpte ett par as snygga skor :D kollade på opera huset och bron också :) ska fan dra dit på kvällen sen :) fredags så var vi ute och solade, as skönt väder och sen drog vi ut :) det blev annorlunda då för vi drog inte till northies (förfest stället typ) vi drog till något annat stället där det typ bara var killar, biljardbord och öl :P hehe som sagt så umgås vi bara med killar så det var kul :) sen så blev det fusion iaf, men den här gången var det fan kul kommer dock inte ihåg så mycket, hehe men kul var det :) igår så var vi bara hemma gick upp typ 8, gick och käkade på maakies eller hur det stavas och det är mcdonalds :P dock blev det två turer dit igår men vafan gott är det :D idag så vaknade jag 14.00 gick upp till niki och så nu sitter jag här och dricker mitt goon i min ensamhet, orkar inte kolla på fifa just nu :P hehe men ska bara fixa mig lite och sen ska jag för nikis skull kolla på FIFA :P ska fan slå killarna innan jag åker härifrån :P
imorgon eller på tisdag ska vi åka till cairns :) högst upp i aussie :) ska bli kul och hoppas det är SOOOL! :D aja nu måste jag fixa mig.

 

/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0