Fusion,

Vad ska jag säga, gårdagen var mycket roligt och händelserik :P börja med en jogging runda med niki sen gick vi och handla på vägen hem. köpte min favvo här, grillad kykling (Y) sen begav vi oss hemåt och duschade och så, sen så chillade vi vid tv, eller nej jag gjorde inte det :P för mycket folk så jag stannade på rummet mitt :P hehe dock kom det bara fler och fler och jag orkade inte sminka mig eller byta om. Nuala hade hejdå-fest för sina kompisar, och så var det någon viktig match så alla killar och jag och niki kollade på den och alla tjejer var inne i köket :P hahah det är så det ska vara. Lärde killarna lite svenska, dom är skit dåliga men kul är det! dock så fanns det en som fattade svenska så jag och niki kunde ju inte prata som vanligt eftersom han fattade allt, eller det mesta iaf :P aja sen runt 10 (tror jag klockan var) så drog vi eller tjejerna och några killar till älskade fusion, med det var faktiskt roligare än förra gången så det gillar vi :D haha sen aa sitter jag här nu och har precis duschat och funderar på att inte gå ut ikväll men det kommer väl sluta att jag aningen drar till northies eller in till stan :P hehe. aja hej
/p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0