Lång...

Det kommer bli en lång vecka den här veckan känner jag, två matcher, träning och jobbjobbjobb och såklart övertid på det! haha. Skön dock att vi inte behövde jobba över idag för helgen var jobbig nog :P I lördags gick det as bra och det var inte ens jobbigt, men så klart skulle det inte hålla sig till söndagen för då var man ju så bakis som man kunde bli, inte bra! Lördagen blev fan lyckad! Jag gick ut iaf här i Sala och jag hade ju ett lite dilemma om jag skulle gå ut eller inte men till slut så gick jag ju ut iaf och det ångrar jag inte men kan väl säga att jag ångrade det kl. 06.33 då min skjuts till jobbet skulle komma kl.06.35, fick damp tog på mig de första jag såg, som var allt, eftersom allt ligger på golvet för tillfället så det blev chinosen jag hade på mig i lördags och en lånad tröja:P ville bara dö under hela dan för mådde fan piss, men jag klara det! :D Idag har det väl gått bra på jobbet och sen blev det träning och nu har jag ont i foten igen.. Imorgon är det match och jag ska fan vara på g den här match :P hehe. Nej nu ska jag sova, måste orka ännu en jobb dag

3 weeks.


/p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0